2012. február 29., szerda

Vadonatúj Triumph alakformáló tanga, L-es - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Ajándékba kaptam ezt a szépséges alakformáló tangát, de egyetlen egyszer sem volt rajtam, mert közben rájöttem, hogy nincs szükségem rá. A címkét ugyan levettem, de nem használtam soha. Hibátlan állapotban van, és nagyon jó azoknak a hölgyeknek, akik szexik akarnak maradni akkor is, ha alakformálót hordanak. A boltban 4600 forintba kerül.
Mérete: L.
Anyaga: 66% polyamid, 34% elastan.
Színe: fekete plusz világos színű csík, masni és márkajelzés.
A Triumph Smooth Sensation darabjai erősen alakformálóak, minden nő számára karcsúbb derékvonalat és csodás dekoltázst varázsolnak. Különösen ajánlott azoknak, akiknek a has- és deréktájék a problémás terület.
Várom a jelentkezéseket a csoda-fehérneműért!


Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2012-03-11 16:30
. Vadonatúj Triumph alakformáló tanga, L-es - Jelenlegi ára: 1 500 Ft